vineri, 22 aprilie 2011

Primavara la noi Acasa ( flori - plante )

Asa arata primavara la noi Acasa...MINUNAT!!! 


Floricele de langa casuta noastra...


Aseara a plouat la noi, se vede pe flori


Si urzica pe langa flori...


Papadii

 Urzici 


Am cules flori
Şi le-am adunat în cuvinte
Ca să-ţi spun cine sunt...



Fiecare petală – o literă,
Fiecare floare – un cuvânt,
Mai multe flori – tot un cuvânt. 


Mai multe cuvinte – un buchet
Care nu-mi încape în pagină
Oricât m-aş strădui...
 

Mi-am umplut sufletul cu flori
De toate culorile
Şi toate anotimpurile...
 

Cele roşii miros a primăvară,
Cele galbene – a soare,
Cele mov au mirosul tău...




Fiecare frunză – o virgulă,
Fiecare mugur – un semn de mirare,
Fiecare spin – un suspin...


Şi o iau de la început
Şi nici măcar n-am ajuns
La jumătatea alfabetului...

Dumitru Şonea       1 Martie 2011


O ultima planta cu frunze in forma de inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu