marți, 4 martie 2014

Martie in ghivece


3 Lamai - pusi in toamna 2013


Frunze de patrunjel ~ seminte puse in primavara 2013 - transplantat din gradina in toamna


Macris pus in toamna 2013 in pamant


Salvia am daruit-o azi unei prietene. Ce se vede verde sunt frunze de morcov, am pus doar capacul de la morcov care se taie cand folosim morcov la mancare- cu gandul ca va face seminte,poate va si creste. In spate ce-i uscat sunt vinete care nu s-au facut si s-au uscat peste iarna, deci nu incercati sa faceti vinete peste iarna ca nu se fac.


Rozmarin cumparat din Kaufland, transplantat

Cel verde langa bat este Tarhon, am primit de la o vecina, toata iarna a fost doar un bat uscat, imi pierdusem sperantele, insa am avut surpriza placuta in ianuarie sa vad verde...


Oregano, pus din martie-aprilie 2013, toata iarna a fost verde, da mai putine frunze, insa e o bunatate de gust in mancare


Menta, patrunjel frunze si surpriza urzica :) care nu am pus-o


Cel mai mare cu frunze verzi deschise e pelin de ceai, cel care e pe pasune nu-i bun. Frunzele verzi mai inchise roinita.


Roinita in alt ghiveci


Samanta pusa in vara si in toamna l-am transplantat in ghiveci 


Lamai - 2 ani



Lamai 1 an - nu stiu ce nu ii place de au ingalbenit frunzele, voi stiti?


Avocado, in vara implineste un an. Voi sititi de ce au inceput frunzele sa se maroneasca?

Dafin, primit anu trecut batul cel mai gros, fara frunze era batul

Flori, nu stiu cum se numeste, este de ghiveci planta.
Daca voi stiti cum se numeste va rog sa imi scrieti.



Inainte de a inflori cu boboci, asa arata frunzele-carnoase, a suferit ger afara si i-au cazut o parte din ele 

Am primit aceasta floare frumoasa. Daca stiti cum se numeste sa imi spuneti si mie. Se ofileste oare ce nu ii convine?


Rasaduri de rosii, nu am pozitie de facut o poza, sper sa va prindeti. A fost o surpriza cand am vazut cate au iesit.

Va multumesc pentru calatoria in ghivecele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu